hey love it´s me again, if you miss me well tell me then

Har lite dåligt samvete idag.
Borde gå och träna men jag orkar verkligen inte.
Detta beror inte på lathet utan för jag känner  mig öm i kroppen.
Dricker honungsthé och C-vitamin till frukosten för att jag ska undvika och bli sjuk.

Inatt kom min kära roomie hem.
Gick upp och kramade henne och frågade hur det varit och gick och la mig sen.
Men i morgon kväll ska vi ha lite quality time.
Nu börjar det igen.
Att bo tillsammans men aldrig ses!


Dagens hat: fortfarande internet om inte mer idag!!!
Dagens känsla: Saknad och lite febersjuk. Var i kungens kurva igår för att leta efter en pulka på Rusta. Gick då in på Hööks för att få sakna lite och kanske längta. Det blev båda och, men kanske lite för mycket saknad. Hittade ett så fint täcke som jag ville köpa, men till vem???

Lyssnar på en låt som majsan skrev till mig. Fäller en tår.





Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3 PUSS <3<3<3

2010-01-11 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback