How it feels to fly

Jag älskar Stockholm!

Gårdagen spenderades tillsammans med min vapendragare Caroline. Det blev söderhäng för hela slanten.
Följde med Linda och kollade på en lägenhet innan det bjöds in till tacos och vin hos carro, Linda, Banan, Rolle och Julia gjorde oss sällskap och en trevlig fredagskväll formades därefter.

Det är konstigt det här med ensamhet.
Det är så himla skönt att vara ensammen ibland. Men det bästa är när man väljer det själv.
Den här veckan har jag blivit lämnad.
Sanna drog till utlandet.
Men jag är lyckligt lottad att ha en syster som ställer upp för sin älskade storasyster och följer med upp till Haggan.
Itorsdags var det första gången på länge som jag skulle sova själv i lägenheten och det gick inte!
För många är det att de har svårt att sova när deras partner inte är hemma. Jag har svårt att sova när jag vet att min roomie inte ligger och susar sött i sitt lilla rum.
Så därför våldgästade jag och Dimman Caroline igår och sov även över där inatt.

Men nu sitter jag i lägenheten igen.
Gardinerna är fördragna och det enda ljuset jag får är det svaga ljuset som adventsljusstakarna ger och det som datorn utstrålar.
Vad deprimerande, hela lägenheten är verkligen nersläckt!!! Spar på elen! :S
Jag har ett internet som inte riktigt fungerar utan kopplar ifrån sig hela tiden, sjukt irriterande.
Hungrig eller sugen på något är jag oxå men orkar inte gå ner till matdags och handla det.

Hemma i Nypan är det fest för Tant Sanna ikväll.
Men tanke på lågkonjunkturen i min ekonomi denna månad(och de kommande 3) stannade jag kvar hemma i Haggan.
Hoppas ni får en super trevlig afton med massa skratt, vin, gamla minnen, sång och nya minnen!

lyssnar på Alicia Keys nya album och det är kärlek!


"Everything that happens has a meaning"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback