If i can make it here, i can make it anywere, thats what they say

Min nya favoritlåt: Empire state of mind med enbart Alicia Keys.
Detta vet de som har umgåtts med mig de första dagarna på det nya året fått erfara.

Nyår blev grymt. Middag med 15 pers hemma hos oss och ingen hets om att vi skulle hit och dit. Åkte dock in till stan på natten, tiden tappade jag i samma veva som jag svepte ett glas mousserande.
Hade lika gärna kunnat stannat hemma, hade blivit en trevligare avslut på kvällen och jag hade antagligen gått och lagt mig istället för att dricka mer champagne!
Men jag hade en väldigt väldigt trevlig kväll!
Thanks everybody!

Jag har tänkt hela dagen idag.
Det var det där med att tänka på sig själv och kanske vara spontan som sätter sina spår.
Jag tycker inte om att inte ha koll på vad som komma skall.

Nu är jag tillbaka i Stockholm och Haggan.
Lillasyster följde med som sällskap så jag slipper vara själv. I själva verket föjde hon med för att slippa borrandet från grannarna ovanför dom, men jag vill tro att det är för min skull hon är med..
Sen tycker hon att hon ska ta ifatt sina 20 års av tigande och mobba mig...

Hahaha, sis sa precis att Dimman luktade gott när hon inte öppnade munnen. Javisst hon luktar gott ibland, då hon luktar liten söt hund. Men sis tyckte hon luktade kinamat! Undra om hon börjar bli hungrig.

Meet me halfway


Kommentarer
Postat av: jsan

Hund och kinamat är samma sak...

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback