sjukjävel

Efter gårdagens händelse genom att sanna facerapar mig genom att skriva samlag? i min status ska jag försöka komma ihåg att logga ut! Hmm..

Efterlysning: En ny roomie!

Fy farao vad det är irriterande att vara halvsjuk.
näsan rinner, halsen kliar, ögonen hänger, ansiktet känns svullet och såklart har en liten ömnad uppstått under den vänstra näsborren för jag har snytit mig för mycket.
Men det är bara minst 13 timmar och mest 16 timmar på jobbet innan jag är ledig. Vid den här tiden imorgon hoppas jag att jag ligger och sover.
Men jag vågar inte riktigt ta det lungt. Men ihelgen finns det inga måsten förutom bröllopsmässan!

Sitter och lyssnar på Melissa Horn och tänker tillbaka för ett år sen.
Då var det hennes skiva långa nätter som rullade i min Ipod.
Fåt fortfarande tillbaka den härliga känslan när jag gick igenom Rålambhovsparken och Kungsholmens hamn börjar spelas. Det fick mig att stanna upp och bara njuta en sekund.

"Hur ska man kunna älska någon som har älskat förut?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback