Sliten AB

Sådär nu är jag äntligen hemma.
10 dagar i sträck har jag jobbat, minst 8 timmar som mest 17 om dagen.
Kommer att ha tagit igen en hel månads arbete efter nästa veckas tre pass.
Vet inte om det är bra eller inte.
Men trött i kroppen är något jag är nu, det är en sak som är säker.
Mitt högra knä smärtar, ryggen börjar värka, jag gnäller som en käring, blåsor på fötterna och en ständig odör av bacon so,m förföljer mig.
Det var ett tag sen jag hade frukostansvar med allt som ingår i detta.
Men det har gått sjukt bra! Men att ställa klockan på 03.45 är inte hit!
Men ag är nöjd över min insats!
Sovit två nätter på jobbet men nu är jag äntligen tillbaka hemma i haggan.

Hittar ett brev från polisen angående min bil. Nu vet jag vad snubben hette som stal bilen och jag gick mig ett gott skratt.
Men det drogs genast ner när jag öppnade brevet från assistanskåren där det står att jag ska betala 1793 kr för att bilen skulle bärgas.
TILL FEL SIDA AV STAN!!!!!!!
Så imorgon blir det till för pappa att ringa och ta sig ett snack med dom.
Det är lika bra att skicka honom på dom direkt istället för att jag ska framstå som liten och svag!

Imorgon blir det kryss med delar av jobbet.
Men nu vankas det några avsnitt av Paradise Hotel och intriger.

På återseende gott folk
Väl mött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback