Somebody was driving my car!

Blev väckt inatt av att polisen ringer och frågar om jag har lånat ut min bil till någon. Svaret blir ju nej då jag har jobbat och fina forden står på parkeringen. Men hon meddelar mig snällt att min ford har blivit stoppad av polisen i Tensta! Konstigt det där då bilnyckeln ligger hemma på byrån!
En ruta har dom krossat, rattlåset är paj och kablar omdirigerade för tjuvkopplingen. Så nu står min lilla pärla på en verkstad i Barkarby och gråter och saknar sin ägare!
Säger bara en sak, IDIOTER!!!
Vad har forden gjort dom för att förtjäna detta???

Men en är iallafall gripen.
Undra om man kan få skadestånd för sveda och värk. Låg ju trots allt vaken hela natten, fick 1½ timmes sömn innan dom ringde och meddelade mig detta och sedan fick jag sätta mig på nattbussen för att ta mig till jobbet då jag skulle jobba frukost för första gången på ett nytt ställe!

Men jag tror på att ur något ont kommer något gott.
Satt även igår och tänkte för migg själv att jag var ganska nöjd och att jag verkligen tycker om Stockholm.
Ni som stal min lilla juvel, må ni brinna i helvete!
Mer information hoppas jag att jag kommer att få på måndag då kvinnan som ahr hand om ärendet är tillbaka efter helgen!

Nu blir det till att självdö i soffan.
Chipspåsen är redan öppnad, colan i kylen och snart öppnar jag ett nytt fönster för att se på veckans händelser i Paradise Hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback