text me on my Iphone

Det här med ständig kyla.
Det börjar bli sjukt tråkigt just nu.
Ja det är mysigt med snö och blablabla.
På julen tycker jag det. Men nu har vi alltså gått ca 1½ månad med ständig kyla och decimeter av snö.
FÖRSVINN OCH KOM FRAM SOL!!!

Det blev en väldigt tidig kväll igår så jag åkte hem och sov i min egna säng.
Det är faktiskt värt det.
Att gå upp lite tidigare, sitta i lugn och ro för att äta frukost, lyssna på lite musik och bara glida runt i morgonrocken.

Det är mkt som snurrar i min skalle just nu.
Vissa saker som jag inte får prata om andra som jag får men inte vill eller orkar.
Jag känner mig lite splittrad.

Ska försöka städa undan lite kläder i rummet innan jag åker.
Måste ju underhålla det som syrran styrde upp.

Igår fick jag hämta ut min Iphone!
Total lycka!!!!
Dessutom fick jag ut en ny! Så nu är jag lycklig, nästan lite nykär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback