What you´re made of

Från att ha en tid att jobba från imorgon till att ha ledig enbart tis och fredag.

Det är kul när man är populär.

Var och lämnade in min Iphone idag. Fick en lånetelefon, en Nokia.
Jag förstår inte den. Det tar en kvart för mig att överhuvudtaget komma överens med knapplåset.
Fördel med det är ju att jag inte kommer ringa upp någon olämplig. Som om jag brukar göra det!
Dessutom så är jag osams med internetanslutningen! Sjukt frustrerande när den bara kopplar ifrån!

Idag har det bara varit en mysdag.
En sådan dag då man borde gå till gymmet, inte äta så mycket onyttigt och gå ut på en lång härlig promenad.
Men icke.
Jag och Dimman har bara legat och myst hela dagen, invigt hennes nya flexikoppel och ätit lite godis.
Lyxade till det idag med stuvade makaroner till middag.


Bjuder på en bild från vår utekväll dagen efter Carros födelsedag.
Tre snygga och otroligt roliga tjejer som sätter sig ner i baren på uteserveringen på East och njuter av att det är måndag och att vi befinner oss i Sthlm.
Det är en kväll att minnas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback