jag är nästan som du

Jaha nu var det ett tag sen jag skrev här.
Vad har hänt?
Jag har jobbat förstås.
Var iväg på Peace & Love med Sanna, Carro och Sis.
Det har grillats, haft söndagsfylla tillsammans med min vapendragare Caroline, solat, haft ångest, längtat hem, myst, våfflat håret und so weiter.

Igår kom lilla brorsonen upp och stannar en vecka. Det finns mycket kärlek att ge honom!
När han pratar med någon i telefonen så avslutar han med puss puss jag älskar dig! Jag smälter.
Igår tog jag med honom på samkväm på Lövnäs. Där charmade han nog alla. Såg till och med att Toblas fattade lite tycke för ungen.

Så mycket spännande saker händer inte just nu.
Den 12 aug kör jag mitt sista pass på Skeppet, ledigi tre dagar för att sedan börja mitt andra jobb den 16:de.

Imorgon blir det äntligen ett besök till frissan och ta bort denna fula utväxt jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback