En himmelsk drog

Jag älskar musik.
Jag kan inte sjunga för fem öre men jag sjunger mer än gärna med.
Framförallt i bilen.
Därför gillar jag att åka bil långt.
Har så länge jag kan minnas fördragit musik framför film.
Värdelös på filmer.
Men musiken den ligger mig varm om hjärtat.
Jag är inte lika grym som pappsen som kan säga vilket år den och den låten släpptes.
Eller till och med vilken månad.
Men jag älskar musik.
Lyssnar på det mesta.
Men sen snöar man ju in på vissa med än andra.
Kent är en av dom.
Och nu även Robyn.
När man är på konsert och känslor bara bubblar i kroppen är livet underbart.
Jag förstår de svaga själarna som går med i sekter och inte förstår bättre.
För jag är själv där under detta musikfest.
Det är som ett sektmöte.
Jay-Z sa JUMP! på P&L och alla hoppade.
Han bad alla att ta fram sina tändare.
Alla som hade en tog fram den och det var magiskt.

Det finns musik för alla tillfällen.
Då man är ledsen, vill känna sig snygg, hitta peppen, jobbar, tränar eller lagar mat till.

Det är en himmelsk drog






Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Åhh jag saknar dig för fan!

2010-08-04 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback