Jag vill ha din ryggrad här

Min rygg har pajat.
Jag går som en gammal kärring som glömt sin rullator hemma.
Eller som att jag har ett basebollträ uppkört i arslet.

Var hos en naprapat igår som jag inte varit hos innan.
Trodde han skulle mosa mitt bäckenben. Men det stod pall hans styrka.
Sen strök han på lite liniment.
Tänkte då lite smart att jag köper en sådan så kan jag ha ihelgen om jag behöver.
Åker hem och strycker på lite till.
Och hela svanken sväller upp.
så jag ligger på mage med en blöt handduk i svanken.
Åh där ligger jag, nästan rygglös och skriker på Tobias.
Han blir så trött på mig att han går ut och väntar på sin skjuts 5 min innan avsatt tid.
En säl kanske är mer rättvis liknelse. En klubbad säl alltså.

Så om det är någon där ute som har en rygg till övers så är jag villig att betala en lite symbolisk summa för den.

Jag vill ha din ryggrad här,
fäst den i mig.
Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån
En rörelse i ögonvrån

Jag saknar min älskade roomie och min syster så jag går i tusen bitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback