perfectly lonely

Trots min annonsering om en ny ryggrad så är det verkligen ingen som hört av sig.
Så typiskt svenskt att sitta och trycka på saker de inte behöver men vill inte dela med sig av. ;)

Inatt har jag haft en massa konstiga drömmar.
En som jag minns var att Dimman sprang i linan ute på gräsmattan.
Helt plötsligt kom det massa småfåglar och landade på henne.
Fatta lyckan i den lilla hunden då!
Men när jag tittade till henne så fanns hon inte kvar.
Men det låg en gigantisk igelkott med Dimmans koppel stickande ut ur rumpan.
Där låg hon och pep, inne i igelkottens mage.
Hur hon kommit in bakvägen förstår jag verkligen inte.
Men hon kom ut levande.

Igår låg jag och sov nästintill hela dagen.
Hade ont i min kropp.
Idag är det mycket bättre och snart ska det tas en alvedon forte och då kommer det vara ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback