Beautiful thinking

  • Jag har varit sjuk
  • Blivit uttråkad
  • Gått från brunett till morot till blond morot.
  • Blivit osams med min hund
  • Misshandlat vår ytterdörr
  • Lyckats äta fast föda
  • Druckit champagne på Rose
  • Blivit kallad för man och i nästa sekund få en champagneflaska satt i mina händer och fått en egen ihopsatt show framförd på en strippstång
  • Blivit dålig igen
  • Ätit risgrynsgröt och druckit proviva
  • Varit på utbildning och fått känslan av studiebesök när man var liten

Men framförallt har jag blivit beroende av SR:s podradio! I just love it!!!! Mia och Klaras program Roll on är redan avverkat. Mammas nya kille skrattar jag till och nu är det sommar i P1. Olika kända personer som får 1½ timme att prata om något i radio. Jag har grinat till Mia och Klara, legat och asgarvade till Fredrik Lindström och jag har fått mig en tankeställare av Fredrik Härén.
Kan varmt rekommendera detta!

Jag bara älskar Fredrik Häréns sätt att prata. Man blir verkligen berörd av honom. Beautiful thinking.
Lyssna på det avsnittet med honom på SR om ni har möjlighet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback