bored with a big B!!!

Jag är uttråkad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Det är kállt ute och så snöar det igen så det är inge kul att gå ut på en längre promis med Dimman.
* Sanna jobbar.
* Jag är inte sugen på någon mat, men trycker i mig några godisar istället.
* Jag borde åka in till stan och lämna tillbaka en tröja jag köpte på Bik Bok förra veckan då den krympte massor i tvätten!
* Jag orkar inte direkt umgås med någon, har ju dessutom stannat hemma från jobbet idag oxå.
* Har kollat på alla avsnitt av Glamourama och idag hade det även kommit ett nytt avsnitt av Cougar Town, som även det är avklarat.
* Skulle kunna baka något, men då måste jag ju resa mig upp från soffan och det vore ju en dödssynd.

Suck, jag får väl ta och hitta en ny serie att följa helt enkelt!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback