Ensammast i Sverige

Inatt har jag fått bo på toaletten.
Usch!
Kom hem igår kväll efter en fika med Carro och överlämning av hund(för jag skulle jobba långa dagar denna vecka) och kände mig konstig i magen.
Så det blir inget jobb för mig alls denna vecka, kanske torsdag men det är inte säkert. Imorgon skulle jag ha jobbat i restaurangen vilket inte är på tal om när jag mår såhär.

Det var verkligen jättelängesen jag var magsjuk. Kan inte ens minnas när.
Men jag minns när man var liten och mamma fick stanna hemma från jobbet för att VABA. Ta hand om sina små älsklingar som låg insjuknade.
Första dagarna, när det var som värst, var hemska. Sen började man bli bättre men det var ju så mysigt att vara hemma och ha sin moder som pysslade om en så om jag inte minns helt fel så kraxade man lite extra, försökte snora lite mer och gråta en skvätt för man hade ont i magen, bara för att få stanna hemma en dag till och bli ompysslad.

Det var bättre förr!
Just nu sitter jag och äter filmjölk med Oboy i och dricker honungsthé. Vet inte om det är bra att ha Oboy i, men det blir godare och så gjorde jag när jag var liten. Kanske inte när jag var sjuk men annars.
Jag har ingen som tycker synd om mig och inte ens en hund här som jag kan skeda med och få lite omtanke ifrån.

Borde gå ner till affären för att handla magvänlig mat, men vet inte om jag vågar sätta mig i den situationen.

Nej nu blir det ett avsnitt av Glamourama och sedan min nya favvoserie, Cugar Town, helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Tess

Stackars dig!!! tänker på dig. Kram

2010-03-02 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback