I gotta feeling

Dagens diagnos är god, förutom magknipen, känslan att någon sticker en kniv i dig, skrattar hånfullt och vrider om så är det bra. Aptiten är dock inte på topp.
Diagnosen jag fått är att jag antagligen ätit något dåligt.

Idag blev det bokat och bestämt, den 1 april åker jag till min väninna Bitti i Holland! Längtar så mycket! 1-4 april blir jag borta, alltså över påskhelgen.

Nyss när jag tittade ut genom fönstret såg jag blod och en ambulans utanför porten. Men de kom aldrig in i huset. Så av ren nyfikenhet slängde jag på  mig jackan och tog dimman ut på en kisspaus.
När vi väl kommit ner så stod de fortfarande och väntade. Så jag släppte in dom och gick ut. Då kommer även en polisbil uppglidandes!! OMG tänker jag! Undra vad som har hänt. Men jag tog mig aldrig modet att fråga. Istället när jag kom in i lägenheten igen satte jag mig på golvet och öppnade luckan till brevinkastet.
Tyvärr fick jag inte ut så mycket av det.
Men jag undrar ju vad som har hänt. Han som bars ut på båren är en äldre man som verkar ha lite svårigheter med alkoholen. Mötte honom i hissen en dag och då var kl 12.30 och han försökte klappa Dimman men hon ville inte riktigt vara med på noterna. Då menade han på att han luktade lite konstigt för han precis varit och tagit en öl.

Dags att titta klart på "Ett luftslott som sprängdes", är lite besviken på filmerna för böckerna var riktigt bra, men men, vad ska en tös som jag göra åt saken??
Jag kommer att bli fyrkantig av allt tv tittande dessa dagar! Men man orkar ju inte speciellt mycket...


När jag hyrde filmen så köpte jag även lite godis. Dom har hallon och lakritsgrodor där! Blir lite nostalgisk över det hela. Så åt jag när vi gick på fritidsgården på måndagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback