read between the lines

Helgen spenderas i Nypan.
Måste ju finnas på plats då mina vänner öppnade deras nattklubb.

Det blev en väldigt lyckad kväll, men det är svårt att misslyckas med det gänget som hängde ihop.
Tre flaskor mousserande och en champagne drack vårt sällskap på 6 personer på "Hörnan".
Bra jobbat!
Jag har verkligen inte mått som jag förtjänat idag.
Rummet har snurrat när jag rest mig upp och huvudet bankat som om det är en liten gubbe som sitter inlåst och vill komma ut.
Jag förtjänar ju att må som en prinsessa!

Strax ska jag och mami ta oss till Fik@ för att inta föda. Sedan blir det quality time med Emelie, min stallkompis! =)


"Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva"
/ August Strindberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback