This is for

Jag fortsätter att vara beroende av Podradion. Nu senast var jag tvungen att pausa Malin Baryard 4 ggr på 10 min för att inte börja grina på bussen. Ni som någonsin har haft häst och tävlat med den skulle förstå mig.

Ifredags var det min födelsedag. Gick upp 04.30 för att en timme senare åka till jobbet. Var hemma 18.30 och då fick jag ett glas med lakritsshot upptryckt i ansiktet. Middag serverades, gästerna kom och det dracks. Hade så sjukt kul! En hetsig stämning lades sig i rummet när shotkannan togs fram och det skulle delas ut shot till höger och vänster. Sedan fick Sollan ett fint besök. Där vi bla stötte på Leslie. Leslie som alltså, enligt Sara, är kriminell och ledaren i ett gäng. Vi hade alla delad meningar om Leslie dagen efter. Jag trodde han hade moppemusche, sara tyckte han såg lite bra ut och sanna tyckte han hade tusskägg..

Lilla Anna från Nypan vann hela Melodifestivalen. Skoj. Men Salem Al Fakir. Så bedårande!!! Tyvärr så har ju Sanna redan friat till honom på Facebook...
Det kommer fler tåg.

Igår var det dags igen. Gymmet fick sig ett besök på en timme efter en 40 minuters promenad med Dimmis. Det är nu det gäller. Magra som jakthundar ska vi bli i vårt lilla boende!

Auf widersehen!


Kommentarer
Postat av: Cajsus

Glöm för guds skull inte påskharen!

2010-03-23 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback