Meet me halfway

Dimman ligger framför mig och sover. Men hon morrar och smaskar. Jag undrar vad som försigår i hennes drömmar. Tror hon att hon är ett lejon eller ser hon bara en snygg hanhund som hon busvisslar på genom att morra lite sexigt??

Denna helg har varit lugn. Men det behövdes efter en fullspäckad vecka.
Ifredags var jag och umgicks med Carro, blev bjuden på dovhjortsköttfärssås och till efterrätt blev det varm hemmalagad hjortronsylt med glass. Åh vad det var gott!

Igår blev det lunch på Norr Mälarstrand med Frasse och en promenad till centralen för att sedan vinlunch med Emelie, Camilla och Daniel från jobbet. När Emelie och Daniel gjorde sällskap till tuben gjorde jag och Camilla sällskap till East för en öl. Åkte hem vid halv sju, lagade middag och tittade på nya avsnitt av Cugar Town och Gossip girl och de avsnitt jag inte hunnit med av Glamourama.

Det var helt underbart att sitta ute på Snaps, solen lyste och jag fick dricka mitt första glas rosé för i år. Nu är det minnsann vår!!!!

Men ack vad bedragen man blev där då!
Idag snöar det!!!
Suck. Att det aldrig slutar!

Undra om man ska orka göra något idag?
Är ledig i morgon oxå och jag kan ju inte ligga i soffan i 2½ dag utan att göra något. Kommer ju få skavsår på höften!

Jag vill ha sommar och sol!




Skulle vilja lägga upp fler bilder men det tar sån tid så det får bli fler en annan dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback