Someone like you

Livet ar underbart!
I mandags var vi och blev changade pa Funky Monkey.
Vi dansade runt som tva alvor pa det tomma dansgolvet och all uppmarksamhet var pa oss.
Det kandes inte som att vi var sa berusade men nar jag dagen efter sag vem som jag tyckte var lite snygg dar pa kvallen sa kom beviset. Omdomet var tappat.
Men vad kul vi hade!

Idag har vi varit ute och snorklat. Rackarns vad skoj det ar!


Den har laten med Adele ar sa sjukt vacker. Lyssna, njut och kann kanslan hon far fram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Emsan! Vad roligt att du hittade till mig. Jag hoppas du har det alldeles underbart i Thailand. Och självklart ska vi dricka vin och käka kolapaj när du kommer hem. Du är saknad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback