På en filt under ett äppelträd

Livet rullar på.
Hade en fantastisk måndagkväll och natt i Stockholm tillsammans med Sanna och Emelie.
Började med trerättersmiddag på Riche och avslutade med dans på Soap.
Självförtroendet var på topp och snygga människor minglade runt i sommarnatten.
När jag och stockholm har såna moments som igår fattar jag inte varför jag flyttade!

Just nu är jag iallafall glad över att vi tog beslutet att flytta från London.
Tottenham och nu även många andra städer är en war zone som mina bekanta i London skriver på Facebook.
Dessutom så ligger Tottenham inte långt från där vi bodde, kanske 5 min.

Nu är mitt arbete på hemtjänsten avslutat.
Det har varit en bra tid, skönt att göra något nytt. Lärt känna nya människor som jag vet att jag kommer umgås med en del.
Nu är det 6 dagar kvar till vi åker till Malta.
I morgon blir det dop för Linnéa och sen födelsedagskalas för Frasse.
Fick i uppdrag att baka till dopet så nu är 3 kladdkakor färdiga och en kolapaj ska påbörjas.

Sitter ute på verandan, som jag haft ett fantastiskt förhållande med i sommar, lyssnar på Maggio och smälter maten.
Pappa har införskaffat en monstergrill...

Vi var tvungna att premiärgrilla igår kväll, det blev en korv som vi delade på...

Love know no limits and true friendship last for a lifetime


Kommentarer
Postat av: Gamla Sara/Sis/Wingman

HAHAHAHAHAHA älskart! Ja snart kommer du jag saknar dig så jag blir ledsen i ögat. Jag känner mig inte hel utan dig<3

2011-08-13 @ 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback