I en tid då inget hände i en stad som alltid sov

Jag fryser om mina händer.
Kanske inte jättekonstigt med tanke på att dem precis omfamnat en Ben & Jerry´s.
Mina ögonlock vill snart inte hålla sig uppe längre.
KOm hem vid 18 och ville bara krypa ner under täcket och somna.
Men eftersom klockan inte var jätte mycket så väntade jag en stund.
Och nu kan jag inte sova.
Kan det vara sockerruset jag har efter en ½ B&J och några glas julmust?
Nu är London bokat, 5-8 januari.
Ska bli riktigt kul att åka tillbaka!
Längtar efter min Sanna också!
Behöver henne här nu för en kram.
Fick kramas med Nettan idag och det kändes bra.
Nisse fick sig också en kram.
Emsan har lite kramabstinens nu.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Och jag saknar dig så mycket att hjärtat mitt gör ont.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback