Google är min vän

Sa upp mig från jobbet igår, bokade flyg hem till oss och jobbade 12 timmars pass.
På Valentines day.
Var man inte bitter innan så blir man garanterat det efter att jobbat en dag som V-day.
Par som sitter och grovhånglar, tuggar på varandras armar och överdådiga blombuketter.
TVI!

Måste vaccinera oss innan Thailand.
Det ska vara 1 månad mellan sprutorna i hepatit a+b.
Det tar en vecka att registrera sig hos läkaren här och det är inte säkert du får tid direkt efter det.
Det är exakt en månad imorgon innan vi åker.
Det är en ekvation som inte riktigt går ihop.
Men vi får se om vi lyckas med den....

Annars är det bra här. Regnet faller ner idag och jag jobbar eftermiddag och är ledig imorgon.

Nu kom jag på en sak som kanske löser det!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback