i wonder if i ever cross your mind

Har gått och gnällt över mitt jobb.
Jag är ju inte bara underbetald, jag gör knappt något.
Vi är så mycket personal inne ibland att man är lycklig om man får 3 bord.
Men idag skedde det!
Vi var två på lunchen, full matsal.
Vi var tre på middagen och två i baren, full matsal och bar.
Det var en ren påsättning hela dagen!
När jag väl kom hem och klättrade upp för stegen tittade Sanna förvånat på mig typ som, titta vad katten släppat in.
Vilket jag kände mig som också.
Men det var kul att äntligen få sitta lite i skiten!

Återigen har jag många tankar som snurrar i min skallen.
De flesta är roliga tankar.
Men det är jobbigt samtidigt för de kommer när jag ska sova.

Var och åt middag med Åsa igår.
Det blev en riktigt trevlig kväll med mycket gamla minnen och skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback