Swedish Mafia

Idag har vi haft en "haggansöndag".
Utflykt till gallerian i Wood Green, lagat middag, städat och tvättat.
I städningen ingick även vaskning av kläder.
Detta med tanke på att vi hade övervikt hit och ska flyga med Ryanair tillbaka och får ha mindre packning med oss då.
Det har ju även inhandlats lite nytt i London.
Måste ju få med mig Karen Millen klänningen hem för guds skull!!!

Bokat boende på två ställen idag till vår resa till Thailand.
Ett i Koh Phangan och ett på Koh Lipe.
Längtar så mycket efter Thailand att jag tom längtar hem till kylan i Sverige! Konstigt kanske, men när vi möter vintern hemma är det mindre än en vecka innan vi drar.

Jag jobbar tillsammans med en tjej på Sway som heter Anna som också kommer från Sverige.
Den här Anna är ett riktigt litet energiknippe och pratar så mycket ibland att hon måste ta en paus för att inte bli anfådd.
Men jag gillar henne skarpt och hon gör att dagarna på jobbet går fortare!
Igår när vi hade jättetråkigt och bara gick och väntade så skrev hon små lappar som hon smugglade till mig.
Jag undrar vad de andra tycker om oss när vi börjar jiddra i 180 på svenska och båda viker sig i skratt. På så sätt är det skönt att ingen förstår vad vi säger!
Tillsammans med Johan som också jobbar där är vi The Swedish Mafia.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback