bara för att

Skrev ett jättelångt inlägg men raderade det.
När jag själv håller på att somna när jag läser igenom det, hur intressant blir det för er då???

Men det är som vanligt, jobb, jobb, jobb.
Första riktiga veckan och den består av 6 dagar och två dubbelskift.
Lunchskiften är 5 timmar och kvällen är 6 h, så man jobbar ju kanske inte ihjäl sig.
Men hinner jag göra så mycket annat?
Jo dricka kaffe på Starbuck´s.
Igår satte jag mig på Starbuck´s med ett kollegieblock och skrev.
Det var skönt att rensa lite tankar.
Gick även och köpte tuschpennor, blankt papper och kuvert, så någon dag kanske jag får för mig att skriva brev.
Saknar den tiden litegrann när man fick handskrivna brev.
Sanna och jag pratade om det första veckan om när man var liten och hade brevkompisar.
Jag hade en brevkompis som hette Annelie och bodde i Tomelilla i Skåne. Vi började brevväxla genom Min häst eller något sånt och skrev till varandra i flera år. Pratade även i telefonen men träffades aldrig.

Nej, jag är för tom i huvudet för att skriva.
Ska nog bege mig ut i stormen en sväng.

p&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback