You know it´s bad for you but you do it anyway

Fy tusan vilken utgång det blev igår.
Bestämde oss att gå till Whisky Mist.
Pungade ut £20 för att överhuvudtaget komma in.
Pröjsade £26 för två mojitos, som saknade brunsocker, en omgång med muddlaren och färsk lime.
Gick en vända, dansade lite. Pratade med en indier som importerade seafood. Han hetsade om Tequilashots.
Så det blev tequila. Redan där borde jag ju tänkt till.
Sanna är fast besluten om att vi ska ta oss i vippen.
Lyckades med det utan några större problem, en nickning räckte tydligen.
Väl inne i viprummet upptäcker vi att det inte finns en bar.
Börjar shittchatta med en snubbe. Visar sig vara svensk och ute med sina kollegor. Dem jobbade på bank.
Drick hur mycket ni vill sa han.
Tog kanske det på lite för stort allvar för när man halsar vodka redbull, som vi så fint blandade till direkt i flaskan, så borde man sluta.
Men nej då, fisketävling i att fiska upp frukt ur den stora skålen med champagnebål påbörjades.
Kände mig otroligt snygg, hånglade, gjorde väl ett försök till vad som skulle kunna kallas dans och blev förföljd av den lilla indiern som importerade seafood.

Tog det vetiga beslutet att dra hem.
Vilket blev ett projekt i sig då sanna bestämde att vi skulle gå från mayfair till Oxford circus och att jag inte var så super nykter.
Försökte även rymma från henne för jag ville ha mat.
Det tog oss ca 2 timmar att ta oss hem med diverse stop, fel bussar och promenader.
Ångesten har varit total idag och den blev ju inte bättre när "Doctor" som jobbar i garderoben kom fram och frågade hur det gick för oss att ta oss hem inatt. Hade ju då tydligen träffat honom och en av ordningsvakterna på busstationen vid Angel.
Men nu sitter jag här och skrattar åt det hela.
Men snygga var vi iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback