Ballad från en loftsäng

Inatt sov vi 13 timmar.
Låter mycket, vilket det iofs är också, men det var så värt det.
Efter denna helg, fest i fredags, packat, flugit, släppat och irrat runt så var kroppen bra slut.
Och idag hade min kropp återhämtat sig.
Vår vind är mysig.
Liten men mysig.
Vi har sagt hej då till privacy och hej till "Tillsammans".
Det drar lite från fönstret i taket. Men då får jag ju använda min flanell när jag sover!!
Nu sitter vi på vår vind. Med varsin dator i knät, regnet smattrar mot fönstret och förberedder oss för morgondagens äventyr.

Idag har vi varit runt på stan lite.
Hittade en affär, Ferrari, som bara säljer Ferrari kläder, leksaker, muggar och dyl med ferrarimärket på.
Dit kommer jag att gå återigen och köpa något gulligt till min lilla brorson.

Och vem vet, Tess får du en liten pojk kanske det blir ett sparkdräkt därifrån! ;)

Alla säger hela tiden att London är dyrt.
Boendet är sjukt dyrt.
Men dag har vit varit på Wetherspoon, en stor matkedja och käkat.
Special offer: burger & beer=£6.10.
Därefter blev det en drink på ett litet ställe och efter det en till drink på en nattklubb.
Som vi gick in på, skulle betala £5 i inträde, vände och vakten sa till hon i kassan att släppa in oss gratis!
And that´s how it´s done!
Slutsumman på denna lilla barrunda blev 270 för två personer!
Det gick min mat på i fredags och då var det inget vin inräknat men en dessert.

Så som det verkar som nu, vi älskar London!

Peace & Love


Kommentarer
Postat av: Tess

Låter ju helt underbart, jag måste komma och hälsa på när bullen kommit ut. Ha det gött & Lycka till med jobbsökandet. Puss

2011-01-13 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback