cause baby yor are a firework

Shit nu ät det nära.
6 dagar kvar och jag har bara packat en väska.
Undra vad man ska ha med sig?

Idag köpte jag en ny dator, and i love it!
Än så länge, då jag bara lyssnat på musik och varit inne på facebook.
Får se hur det låter när jag ska ladda upp bilder, skriva ett brev eller få igång webbkameran som är inbyggd!

Idag gjorde pappa köttbullar till mig!
Åh det är ju sä jädrans gott!
Häromdagen fick jag vitlök-och limegratinerad kronhjort hemma hos mamma, man blir bortskämd av att bo hemma. ;)

Just nu är jag som ett litet barn.
Hetsåt förra veckan och det var inte så att jag gick och spydde efteråt utan jag ville äta igen efter 3 timmar.
Som det ser ut nu så jag inte fått några men från denna korta period av hest.
Just nu vill jag bara sova.
Måste ta en powernap på 1 timme på eftermiddagen för att orka vara uppe längre än till 20.00.

Dagens låt: Katy Perry - Fireworks


Denna lilla sak kommer jag sakna så det skär i mitt hjärta

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback