Du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland

Idag känner jag en lite saknad. Lite låg sådär..
Saknar mina vänner hemma.
Saknar mamma, pappa, Sara, Martin, Tobbe, Dimma, Greggan och Mirre.

Fick höra Tessans röst i lördags och hur lilla sparven i magen väcker henne tidigt på morgonen.
Kännt att om jag kan klara av att jobba här underbetald och allt, så kommer jag och Lillemsos planer inte vara allt för svåra att förverkliga.

Fick Majsans senaste låt skickad till mig och blev helt kär.
Det var väl den i kombination med att jag gick in på
http://leloveimage.blogspot.com/ som gjorde att jag saknade lite grann.....


bild från leloveimage.blogspot.com


Idag ska jag kolla om det finns möjlighet att vara ledig så jag kan kan åka hem över min födelsedag.
Håll tummarna för det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, Du kan inte åka hem på din födelsedag! Jag kan inte lämna ön under några omständigheter. Vi har Malta open 10-13 mars!!! Massa rika pokerspelare från hela europa kommer hit buy in är 1.500 euro + 150 euro. Så NI får ta era beniga arslen hit!!!!!

And thats that! End of disscusion!!

2011-02-01 @ 17:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback