Hang with me

Igår gick vi över en mil!
Lämnade CV, åkte till väst, fikade med Ben, åkte tillbaka in till stan och skulle leta efter converse. Det tog 4 timmar!!!
Satt på ett ställe över en timme. Slutade med att de enda som Sanna kunde har var ett par glittriga och de enda som fanns till mig var ett par svarta. Så vi gick till Footlocker och blev kära.
Denna lilla man som hjälpte oss var guds gåva till säljyrket.
inget han sa eller gjorde kändes påtvingat och han gav grym service.
Så vi gick båda därifrån nöjda och med varsitt par converse.

Idag skulle vi ha turistat men det regnade hela natten och även när vi vaknade så vi blev kvar inne och sökte jobb.
Sanna fick svar nästan direkt, så hon ska iväg och provjobba imorgon.
Sen har jag terroriserat en stackars man vid namn Tim.
Eller terroriserat, jag har ringt 4 ggr på 3 dagar.
Och idag på 4de dagen fick jag svar.
Så imorgon kl 18 får ni hålla tummarna för då ska jag till hans nattklubb och träffa honom så får vi se vart det leder.
så imorgon ska vi spendera våran kväll på olika håll... Ojoj, hur ska det gå?

Skulle vilja lägga upp lite bilder, men har varit sjukt dålig på att ta några..

Nej nu ska jag vänta på att Sunny pratat klart i telefon så ska vi dricka upp vårt vin och knyta oss. Imorgon är en stor dag!
Pus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback