I can´t see you, but i know you´re there

Igår var dte full fart i restaurangen. Comedian night.
Jag fick min egna station.
Men dem ger inte egna stationer till nya oftast. Men till mig gjorde dem det.
En av de jag jobbar med frågade i fredags om jag jobbat som servitris tidigare, och när jag svarade jag på den sa han bara, you perfect.
Ibland kan jag inte annat än att älska mig själv!
Åter till igår.
Det gick bra alltihopa och jag var kompis med alla mina bord.
Efter avslutat pass blev det vin.
Kom hem kl 10 imorse efter att Sanna ringt och frågat mig var fan jag var någonstans.
Vi satt i restaurangen med fördragna gardiner och såg då inte att det började ljusna ute.
Så tappade helt uppfattningen om tiden.
Läskigt!
Öppnade flaskor med vin från kvällen ställdes ut och det bjöds även på cupcakes!





rosa bubbel....


Måsta sluta upp med att dricka bubbel.
Eller nej.
Det kommer jag ändå inte kunna hålla för det är ju så förbannat gott!
Å dessa glas är grymt trevliga att dricka ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback