Ju mer vi är tillsammans

Desto mer störda kommer vi att bli.
Vi har kommit fram till att det är inte vår ironi folk inte fattar, det är vår humor..

Igår var det ytterligare en bra dag.
Jag fick mitt kaffe från Starbucks på morgonen, jag var i tid, vi började utbildningen med provsmakning av cocktails och hela dagen gick snabbt.
Efteråt skulle den gamla personalen gå ut på en drink.
Det slutade med att jag följde med.
Som ensam tjej och ensam ny.
Så jag, Johan, Mario, Ali och Rafael går till Grace´s, beställer varsin öl och ett helrör med vodka under Happy Hour.
Inga konstigheter.
Sanna kommer förbi efter sitt jobb och gör oss sällskap.
Sen fylls det upp, på runt bordet och på bordet.
Ett helrör till, en icebucket med Stella(öl) och några glas vin.
Men med tanke på att jag är ny och ensam från den klanen så håller jag mig i skinnet.
Det blev en välidgt lyckad kväll som avslutades med McDonalds take away, springa till bussen och där sätta sig och smälla i sig sin hamburgare och kalla pommes.

Idag har vi legat upp på vår vind och skavt.
Det enda vi gjort är att ätit.
Frukost(vid 12.30)
Lunch(14.00)
Sen har allt bara runnit ner i magsäcken. Chips, hallon, ett äpple, chicken kebab, jucie, cola och sen liten liten burk med Häägen Dazs jordgubb.
Så jävla classy!

Men imorgon blir det andra potäter.
Då ska vi nämligen till Harrod´s.
Där har dem dress code på att få komma in!
Så inga bekvämma converse imorgon.
Notice to myself: Köpa ett par andra skor som är mittemellan converse och vinterstövlar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback