Somliga ljus brinner aldrig ut

Jaha, då var jag här igen!
Sitter återigen på vår lilla vind och äter hallon.
Idag var det sista dagen på utbildningen, imorgon blir det till att städa en nyrenoverad restaurang, jättespännande, och sen på fredag öppnar vi.
Det ska bli riktigt skojigt att få komma igång nu....

Idag köpte Sanna cookies med belgisk chocklad, mörk, ljus och vit, det var den goaste kakan jag ätit på väldigt väldigt länge!!!
Ursäkta mitt fula språk, men som min vän Simon en gång sa: det knullar i munnen!


Igår hade jag ett långt, känslosamt och otroligt trevligt samtal med min vän Sofia. Den känslosamma delen var nyttig må jag säga... Vissa saker vet du om men det är svårt att erkänna för sig själv.

Fick idag reda på att Niklas, min brorson, hans mormor gick bort förra veckan.
Så jag sänder en tanke till Jessica och lillpojken som har förlorat sin mamma och mormor.
Så imorgon har jag lovat Jessica och kolla på stan om jag hittar någon liten kostym till honom.




Sometimes i pretend to forget you

Kommentarer
Postat av: majsan

Oj! Stackars Jessica och Niklas. Vad va det som hände? Hon va ju inte ens gammal! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback