Tid tar alltid slut



Jag har ju kommit på det bästa belöningssystemet ever!!!!
Igår hade jag i uppdrag att posta ett paket åt Sanna då hon jobbade hela dagen.
Skulle då hitta till Post Office, vet inte var det ligger eller hur skylten ser ut.
Men efter att ha frågat en vakt på Primark så hittade jag dit och efter en bra stund också få iväg paket.
Sen var det där med skor.
Jag har ett par converse eller ett par vinterstövlar att välja mellan när jag ska till jobbet. Har ju redan provat att gå i högklackat en hel dag vilket resulterade i blåsor UNDER fötterna.
Så uppdrag nummer två var att hitta ett par ballerina.
Efter mycket letande så hittade jag äntligen ett par!!
Så då hade jag ju varit duktig och behövde en belöning. Det blev parfymen ovan. Chloé. Luktar lyx! Och sedan blev det även maikyr. Kostade hela 10 pund!
Förra veckan belönade jag mig med en Karen Millen klänning eftersom jag fått jobb!
Så fort man gör något bra borde man belönas.
Som en liten frollic! ;)

Idag hade vi ytterligare ett prov, på en del cocktails.
Jag blandade ihop de flesta, så det gick väl sådär.
Kommer väl att sluta med att jag får stå utanför krogen, med en liten korvvagn och blanda mina egna mixade drinkar. Istället för en Woo Woo eller Sea Breezer kommer dem att få en Woo Breezer!

Sitter på vår lilla vind och tar mig en liten bacardi Breezer watermelon... Mums!


Kyss och smek!

Kommentarer
Postat av: lillsemlan!!

darling!!

jag bli så lycklig när jag kikar in din blogg, ni verkar verkligen ha det jättebra - är superavundsjuk förstås!! Prova wasabi sushi, plocka ihop lådan själv, perfekt om ni ska ta med det hem och billigare än yo! Och FYI, Primark må vara fantastiskt men kom inte här och klanka ner på Ullared va!! Saknar dig så det värker i hjärtat sötnöt, lovar att komma över en sväng fram i vår!!! Loves!!

2011-01-25 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback