Up and away

Pricken är borta!
Men det var trevligt så länge det varade. R.I.P.

Idag har vi varit ute på äventyr.
Lämnade hemmet strax innan 10 och kom hem runt 18.
Under denna tid har vi varit med Anna och Steve i West End på blomstermarknad, hittat roliga små butiker, loppis, vintagemarknad, marknad, pub, Tower Bridge, pub, marinan och en massa promenad.
Det har varit väldigt trevligt.
Så nu dricker vi ett dåligt chardonnay på våran vind som är nymöblerad.
Så nu slipper jag leva i en stormvind..



Blommarknad



Gick förbi ett stånd på en av marknaderna där dem grillade!

En mysig liten pub vi var på så hade ägaren sin katt som myste runt bland gästerna.




Tower Bridge


Vinden.

När jag säger vind tänker jag på de böckerna av Virgina Andrews som jag lånade av mamma för ett par år sen.
Några barn som blir inlåsta på mormors vind av sin egna mamma och mormor efter att deras pappa dött. Där blir de matade med arsenik och börjar ligga med varandra när de kommer in i puberteten.
Skillnaden är ju att vi inte är inlåsta, vi blir inte matade med arsenik och puberteten har vi ju passerat för ett par år sedan.

Follow your dreams, for they are hope of the future


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback