hur var tiden innan Iphone??

Hur klarar man sig utan den?
Var och köpte en mobil. En samsung.
Har lite problem med den. Dels så går det inte så bra att skriva på svenska med den och sen vet jag inte hur jag får bort knappljudet! Men jag ska väl lära mig det någon gång!
Saknar att använda min Iphone till allt!
Nu ringer jag med den och messar, som värsta 3310...

Vi sitter och kollar på konferensresan nu. Shit, hur kan man ställa upp som konferensanläggning på det??
Trodde man att efter Färjan, som exempel, att det ska ge bra publicitet?

Imorgon ska jag på intervju, så håll tummarna mellan 12-16.


Kommentarer
Postat av: sis

Meh jag har också samsung. Visste inte hur man stängde av knappljudet men Martin hjälpte mig :) Tips är att du låser upp Iphonen. Det bör funka. Grattis till jobbet. Jag visste att det skulle gå bra för er:) PUS<3

2011-01-20 @ 00:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback