these streets will make you feel brand new

It´s complicated.
Det var något Bitti tyckte jag kunde skriva på mitt CV.
Ibland är saker komplicerade och ibland gör vi dem komplicerade.
Det sistnämnda är jag expert på!

5 dagar kvar innan vi åker och jag en väska packad, ingen reseförsäkring och en jäkla massa dokument som ska kopieras och först och främst skrivas ut.

Sitter i min säng, datorn i knät, högtalarna liggandes brevid mig, en 200 gr marabou mjölkchoklad med non stop och två trötta hundar.
Just nu strömmar Alicia Keys - Empire state of mind ur högtalarna, chokladen är inte ens halväten och min rumpa har snart domnat bort.
Börjar känna att det är dags att gå och lägga sig, imorgon är det lunch med mina ÖM brudar!

Smile, life is to short to be unhappy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback