wait til you see ny smile

Ikväll har det druckits drinkar med Sanna och Åsa på Babble i May fair följt av en öl vid Picadilly Circus som sedan avslutades med en kycklingburgare på Royal fried chicken.
Underskatta aldrig en välgjord fried chicken!!!

Kommer att se ut som ett grottmonster efter några månader här, men man får väl vara nöjd så länge denna lycka vara. Cause this body aint coming back!

Jag har såhär på kvällskvisten skaffat mig ett husdjur, Pricken kallas den.


Berry Blush på Babble

Husdjuret Pricken


Kommentarer
Postat av: Glenna

Empan, ni ser ut att ha de helt underbart, jag blir så avundsjuk! Hoppas det går bra med jobben och allt, och att Pricken mår bra, han såg söt ut :) Måste berätta att mitt år ser ut att börja ganska bra också, blev uppraggad på gymet i fredags av en mycket trevlig man, så nu kommer jag hänga där ännu oftare än förut :D

All kärlek skickar jag från ett kallt sverige, ge sanna lite av den också. Ser fram meot att se vad som väntar er härnäst! Massa kramar /Glenn

2011-01-16 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback