Walking my daydream

Packade en väska i helgen.
Packade upp den idag.
Packade om den direkt efteråt.
Kom på att man kanske ska skriva en lista över vad som ska med.
Har jag nämnt att väskan är lila?
Packa ner och bocka av.
En väska klar igen.
Men det känns som att det är lite kvar att packa men jag har ett incheckat och ett handbagage kvar att packa.

Sitter i min säng nu, dricker thé och lyssnar på Tove Styrke.
Mitt favoritthé, NK Green cheesecake.
Som tur är så finns det kvar av det så jag kan ta med mig det till London.
För där har dem nog inga théer....
Henne får jag också med.
För hon ligger i sin lista på Spotify, tryggt och säkert.




Imorgon är det fest.
Goda vänner som kommer från Stockholm och Örebro blandannat för att gå all in.
Pratade med Sofia tidigare och jag var taggad innan det.
Efter samtalet tror jag vi båda var så taggade att det var till bristningsgränsen.


Unbeing dead isn't being alive. 
E.E Cummings

 



Kommentarer
Postat av: LilSis

Åh jag saknar verkligen dig. Bara atnken på att du kommer vara ännu längre ifrån mig gör mig tårögd. Sitter på jobbet och tänker på dig. Jag är så jäkla glad att du tar arslet ur vagnen och gör det här. Jag är helt övertygad om att det kommer gå hur bra som helst för dig. Du kommer lyckas. Där är bäst och glöm aldrig det!



Älskar dig !



"Jag är nästan som du"

2011-01-07 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback