Roses in december

Är hemma och är sjuk idag.
Kände mig lite frusen är jag gick och la mig igår.
Vaknade vid 5 imorse av att hela rummet snurrade och när jag reste mig upp kändes det som jag var full!
Sjukanmälde mig och gick och la mig igen.
5 timmar senare är febern i princip borta och jag känner bara av lite yrsel och värk i lederna.
Det är inte bra att vara ledig i flera dagar och inte göra någonting.
Det som ska vara bra att ta det lungt och inte hetsa runt överallt. Bullshit!
Då hinner ju kroppen känna efter att det vore skönt med vila.
Nej inget mer sådant!
Fullt ös medvetslös är mitt motto från och med nu!

Söndagsfikade med Nettan igår över telefon.
Shit vad effektivt.
Vi satt och kollade på de dyraste lägenheterna i Stockholm som låg ute på hemnet, kollade runt på olika shoppingsidor och kom med saker vi ville göra under sommaren.
Hux flux så har vi bestämt oss för att åka till Malta den 18-21 augusti och fått med oss Cajsa och Sofia!
Det kommer att bli en grym weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback