What´s my name?

Nu har min syster varit hemma och åkt tillbaka till Malta.
Det är mysigt att ha henne hemma även fast hon hetsar runt överallt och man får vara nöjd över att ha fått umgåtts med henne ett dygn totalt!
Men det blev en middag på Rökeriet och lite rosé tillsammans iallafall.

Vad ska mer tilläggas?
Min vita Iphone 4 har landat och laddats klart. Det är kärlek.

Nu börjar det trilla in lite planer för sommaren.
Vänner som är långt borta eller närmre kommer hemåt.
Då blir jag glad i hela själen.

Ihelgen har jag planerat att ha en oplanerad helg.
Jätteskönt tänker vissa.
Jag blev alltså stressad i torsdags när jag insåg att jag hade 2 dagar oplanerad.
Hur sunt är det??!
Jag sitter i min säng nu och känner en lite stress fortfarande.
Har haft en väldigt skön dag med lite sol, PW med dimman, sovmorgon och samtal med Tess och Sunny.
Snart får jag ta ett glas vin så jag är fast här ute! ;)
Har dessutom fått en längtan till Stockholm och uteserveringarna där.
Ibland kommer dte över mig.
Vad har jag gjort, valt Nyköping framför Stockholm!! Panic!
Men sen kommer jag på att jag ska faktiskt få jobba med det jag vill göra i höst, på ett ställe jag tycker om och med människor som jag gillar att jobba med. Kan det bli bättre??
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback