Ett tidsfördriv att dö för

Just nu älskar jag livet!
Jag jobbar heltid men har samtidigt tid över till annat.
Det dricks rosé och dansas mitt i veckan.
Jag spenderar mycket tid ute på landet och gör ingenting.
Jag borde slipa köksluckor och köpa målarfärg.
Men jag jobbar bäst under stress.
Jag har en härlig känsla i magen om att det här kommer bli en grym sommar.
Umgåtts med min lilla sekt ute i skogen och gosat med bebis.

Jag älskar mina syskon!
Igår låg jag och solade och Martin och Tobbe spelade GRIS och hade vattenkrig.
Det kändes skönt att vara tillbaka på landet då.
Lillasyster kommer hem på torsdag natt och är hemma en vecka.
Då ska det puppas och ätas rökta räkor.
Förhoppningsvis kommer båda systrarna Strandqvist till Nypan på lördag och då kommer det bli galet!

Det har varit fint väder hela helgen och jag har varit ledig, förutom ett barpass på C&D.
Jag har njutit av friheten och varit lite halvspontan.
Jag har varit och hälsat på i stall och sniffat på häst.
Insett att det är dags att släppa och gå vidare. Det finns så mycket mer än jobbiga hangups.


Sommarens second best Rosé

Bodvaren kommer fortfarande på första plats. Dirket kommer det upp 
bra minnen när en flaska kommer på tal eller visas upp.

Fina Paisley










Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det kommer bli en helt fantastisk sommar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback