Home is were your heart is

Sista arbetspasset på Sway arbetades igår.
Kändes skönt men sorgligt.
Den sista veckan har det känts väldigt bra och det har varit kul att jobba och dessutom har jag börjat lära känna mer människor.
Men jag ångrar inte mitt beslut om att flytta hem.
Just nu längtar jag hem så fruktansvärt mycket, pussa på dimman, klappa på Tess mage(som måste ha växt något så fruktansvärt på 2 månader), umgås med vänner och familjen och bara vara.
2 veckor kvar till Thailand.
Känns lite overkligt att vi verkligen ska åka dit och dessutom vara borta i nästan 7 veckor.
Med tanke på hur röd jag blir här hemma när jag solar kommer jag ju att få börja med sunblock!

Ska nog börja packa lite i kväll.
Börjar bli lite orolig att det kan bli övervikt på hemvägen.
Med tanke på att vi hade det hit, har shoppat lite och får ta mindre incheckat med Ryan än Norwegian.
Men vi har vaskat lite kläder och Sunny tog med sig ca 20 kg hem nu i helgen när hon var till Sweden.

Nu sitter jag här i min säng på vinden och äter pistagenötter, jordgubbar, mars, dricker kolsyrat vatten och lyssnar på surounden.
Gör allt detta samtidigt som jag umgås med en kär vän, Google.
Försöker komma på vad jag vill hitta på när jag kommer hem från Thailand.
Just nu spelar det ingen roll om det blir Nyköping eller Stockholm.
Känner mig nöjd med vilket som.
Där jag hittar ett jobb, dit åker jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback