I can feel your heartbeat, running through me

Det har varit dåligt på bloggkanten sen jag kom hem.
Men jag tror inte att det hade varit så underhållande att läsa om hur jag tvättar, handlar, surfar och går ut med hundarna.
Hade ju min 25 årsdag i lördags och det blev lyckat både med släkt och sen på kvällen med vännerna.
Alla var på bra humör och stämningen var på topp.
Lyckades få i mig både fisk och skumpa utan att göra dåliga beslut eller ha minnesluckor från hela kvällen.
En lyckad afton med andra ord. Sen var jag ju sjukt snygg i min lilla klänning från Karen Millen.
God dammit!


Imorgon bär det av till Thailand.
8.30 går bilen från Torsberga till Arlanda.
Ska bli så spännande att åka iväg så länge.
Inte veta riktigt vad man ska göra sen eller hur saker och ting kommer att förändras eller hur vi kommer att utvecklas personligt...
Ska försöka hålla er uppdaterade under resans gång hur vi har det!


"Stop trying steal my heart away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback