you can count on me

Igår blev det lördagsutflykt till Portobello road market där vi strosade omkring.
Hungern slog till och vi köpte oss varsin kycklingkebab. Som vi upptäckte hade rosa kött.
Så jag började må illa och inbillade mig om att jag kände mig risig i magen och skulle bli matförgiftad.
Been there done that och det är ingen hit!!
Men efter att ha köpt ett fint hårspänne släppte jag dem tankarna lite.


Åkte hem och lagade mat. Chicken Fajitas, så jävla gott!!!!
Sen var det på med högklackarna, sminka sig och fylla pizzafyllning på vinglaset och peppa inför en kväll ute på stan.
Eller det var tanken men det blev paltkoma efter middagen och vi bestämde oss för att titta på Melodifestivalen med lite vin och delandes på en mars duo.

En bild jag tjyvtog inne på en liten affär.
Den här är till mina tjejer i bok och -vinklubben, en gigantisk tassel!


Nu blir det på med surrounden på hög volym för nu ska det packas väskor.

Kommentarer
Postat av: Sanna

TASSEL!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback