for all we know, we might not get tomorrow

Att sakna någon är en härlig känsla.
För då när man väl ses känns det att det var alldeles för längesen ni sågs.
Samtidigt som det känns som igår.
Det slog mig idag.
Det kom väl lite igår redan men idag kom abstinensen.
Att min kära vän och världens bästa roomie numera bor i Stockholm och inte jag.
Att vi efter 2,5 år inte kommer bo tillsammans, inte ens i samma stad.
Det känns märkligt!
Hur ska det gå att ha ett distansförhållande med sin roomie?
Det går ju inte.
Det är tur att hon inte bara är roomie utan en av de bästa vännerna man kan tänka sig.
Nu låter det som en kärleksförklaring eller ett brustet hjärta.
Men ibland är det lite synd att ingen av oss känner någon somhelst attraktion till den andra.
Det hade varit så enkelt då.
Då hade jakten på den rätta kunnat avslutas.
Men nu är det inte så.




Det finns ingen annan plats till dig än i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Sunny

Är det därför du låst in mig i en telefonkiosk?



Du är vacker som en ros,

Jag älskar dig mer än korv & mos.

Saknar dig minst en gång om dagen,

Det kan väll inte vara bra för magen?

Postat av: Sara

Ni har ett mäkta osunt förhållande!! Kan man säga så btw??

2011-05-19 @ 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback