varje gång är som den första gång vi sågs

Hemkommen fran Thailand för ett par timmar sen.
Det har varit en fantastisk resa tillsammans med min andra hälft, Sanna.
Vi har haft det lungt och skönt på Koh Lanta.
Vi har levt på en grodfarm på Phi Phi.
Har varit ute och snorklat 3 ggr.
Druckit oss fulla på buckets och chang.
Solat, badat, ätit glass och druckit ice coffee.
Shoppat på MBK i Bangkok.
Ätit på restaurang två ggr om dagen i 45 dagar.
Sovit i obekvämma sängar med hårda kuddar.
Varit nära döden alldelesför många gånger.

Det var kallt när vi kom till Istanbul igår.
Jag gick i shorts och Sanna i klänning. Turkarna gick i dunjackor och slöjor.
Så vi syntes ju iallafall..
Vaknade kl 04.00 imorse av att det var ett väldans liv utanför hotellfönstret.
Det var bönestund.
Lät som han som höll i den stunden satt på vår brandtrappa.
Men det visades sig att vi bodde granne med en moské inatt.....

Men nu är jag hemma.
Jag har gosat med hundarna, duschat i varmvatten och sovit en timme i min egna säng.
Öppnade upp Spotify och visste inte var jag skulle börja.
Har ju lyssnat på samma musik i 7 veckor nu så den är man skapligt trött på.
Så lyckan är total nu när spotify kan användas igen!

Imorgon åker jag hem till Tess och myser med henne och hennes stora mage!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback