what are words if you really don´t mean them when you say them?

"Det finns bara två frågor som människan har slagits om genom tiderna, hur mycket älskar du mig och vem bestämmer. Allt annat kan vi handskas med på något vis. Men de här frågorna om kärlek och makt sätter krokben för oss allihop och orsakar krig, sorg och lidande"
Från boken "Lyckan, Kärleken och Meningen med Livet"





Påbörjade projektet att städa i "mitt" rum.
Vilket fortfarande pågår.
Anledningen till att jag tänkte att jag skulle städa är inte bara att det ser ute som ett bombnedslag utan för att jag ska sortera kvitton och då tänkte jag slå två flugor i en smäll.

När vi var på Koh Phangan så var tre killkompisar till Sanna där så vi hängde en del i deras hotellrum eftersom de hade AC. Då hade Jens och Robert en lätt hang up på en låt av Chris Medina. Den låten spelades väl en 5-6 ggr på rad.
Idag så kom Martin förbi landet och vi pratade lite musik.
Han började prata om Chris Medina då och vi satte igång låten på youtube.
Samma låt som för 3 veckor sen gick varm inne på ett hotellrum i Koh Phangan.

Idag har den gått varm i ett rum i ett hus ute på landet. Där det 3 maj har snöat och varit kallt.
Men nu är det jag som sitter här, med en kopp Thé och lyssnar på låten på repeat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback