Du är en värld att dö för

Då var denna arbetsvecka över.
Kommer säkert bli lite småsaker, men som kan fixas hemifrån.
På fredag kommer Sanna och lördag Sigrid.
Vilket betyder att jag längtar massor till helgen.
Kan ha gjort något dumt. Men på lördag så blir det iväg och kolla på hästar!
Fick en bild på ett föl skickat och jag dog för en sekund.
Det här året har gått så sjukt fort.
Flyttat till London, kommit hem, åkt på en 7 veckor lång semester till Thailand.
Sommarjobbat inom hemtjänsten och sedan återgått till restaurang och gamla jobbet.
Hälsat på sis på Malta tillsammans med 3 fina tjejer.
druckit rosévin i mängder, som oftast med Jeanette som sällskap.
Plockat svamp och gjort äppelpaj.
Åkt upp till Stockholm för att fira att det är måndag tillsammans med soulmate.
Njutit av livet.
Haha, mitt humör svänger kraftigt. Senast iförrgår kände jag mig patetisk och idag småler jag åt det.
Sis och Carro, en vanlig kväll på East!
Lilla prinsessan
Saknade farmor
Brorsan, aka Smackayver
Fina brorsonen
Ett par flaskor mulderbosch har druckits med Jeanette som sällskap
min vackra soulmate
The sky is the limit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback